ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Urania Chiourea (2009). Evaluation of a new method of teaching Braille to blind pupils in the first grade of primary school in Greece”, in “Journal of Cognitive Education and Psychology” Volume 8, Number 2, (p.p. 212-223).
  • Ράνια Χιουρέα (2007). «Παιδαγωγικοί και κοινωνικοί στόχοι του σημερινού Δημοτικού Σχολείου». Τρίμηνη περιοδική έκδοση για τη στήριξη παιδιών, γονέων και δασκάλων. «Εκπαιδεύω μικρούς και μεγάλους» (Ιαν.-Φεβρ.-Μάρτ. 2007)


ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

1. Chiouréa Uranie «La punition chez l’ enfant et ses consequences », sous la direction du Professeur Stucki M., FPSE, Université de Genève (Mars 1977).
Χιουρέα Ουρανία, «Η τιμωρία στο παιδί και οι συνέπειές της», με καθοδήγηση του Καθηγητή Stucki M., FPSE, Πανεπιστήμιο Γενεύης (Μάρτιος 1977).

2. Chiouréa Uranie & Jubin Yvette, «L’enfant handicapé et son milieu. Comment est-il pris en charge?» FPSE, Université de Genève (Mars 1976).
Χιουρέα Ουρανία & Jubin Yvette, «Το παιδί με ειδικές ανάγκες και το περιβάλλον του. Πώς υποστηρίζεται;», FPSE, Πανεπιστήμιο Γενεύης (Μάρτιος 1976).

3. Chiouréa Uranie, «Motivation et apprentissage scolaire», FPSE, Université de Genève (Juin 1975).
Χιουρέα Ουρανία, «Κίνητρα και σχολική μάθηση», FPSE, Πανεπιστήμιο Γενεύης (Ιούνιος 1975).

ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ (ΕΝΤΥΠΑ, ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΚΛΠ)

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

  • Ράνια Χιουρέα,(1995). «Προβλήματα στην έκδοση σχολικών βιβλίων Δημοτικού για μαθητές με προβλήματα όρασης». «Απόπειρα για Επικοινωνία» Συλλόγου Δασκάλων-Νηπ/γών Καλλιθέας (Άνοιξη 1995).
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις